behöver en bloggare

  • wow , har fortfarande bra statstik.
    & jag får verkligen be om ursäkt men jag måste ha någon mer som bloggar här.
    jag klarar inte detta sjläv när jag har 5 st bloggar att sköta.
    så snälla, någon som vill vara bloggare här ?
    regler:

  • måste kunna skriva bra så man fattar
  • måste vara över 13 år.
  • måste kunna blogg. se tex hur man lägger in låtar, inlägg.

THATSIT!
klarar ni detta?
skriv i detta inlägget så får jag se vem jag väljer.
& när det har kommit en ny bloggare blir det ny start, tar bort alla inlägg , tar en helt ny heade, & novell.
<3


Kommentarer
Postat av: Rebecca Holmgren

Hej, jag skulle gärna vilja blogga med dig, jag är en 15 årig tjej som snart ska gå ut nian, jag skriver ganska mycket på min fritid och har haft en blogg så jag vet ju hur det funkar men jag har ingen just nu. Om jag skulle få vara med kan du adda min msn : [email protected]

Då kan vi prata lite mer om det. :)

2011-02-16 @ 16:06:17
Postat av: karro

Hej. Jag vill jätte gärna blogga med dig jag är 13 och jag har själv blogg och lägger ofta ut på den !!

2011-05-23 @ 21:27:22
URL: http://rydaholmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0