From dream to real life DEL 16

- Kan jag be Kelly Karlson komma upp på scen.
Känner du justin bieber?
gå upp då, hör jag folk säga.
jag går upp och ger honom en kram.
han sjunger också one less lonly girl, jag fick sitta på pallen.
jag hör folk skrika , jag kunde inte tro att justin gjorde såhär. så gulligt.
han gick bakom scen och sen kom johannes, en jag var tillsammans med i 4an ut och skulle sjunga,jag satte mig i publiken igen, mina kompisar isa & klara var helt skakande
- känner du justin ?
- ehm , aa det hände lite saker när vi var i usa.
johannes var faktiskt riktigt bra på att sjunga , han sjöng dynamite.
efter allting, så åkte jag & justin hem, om 3 timmar skulle han hem.
vi gick först hem och åt.
tittade på tv, och låg uppe i mitt rum och bara myste.
vi kysstes, och han var så bra på det.
det var så kallt ute, & justin hade inte pratat något med kenny i helgen, bara en ensaka gång .
jag & justin var inte ute någonting idag. men det var skönt att bara sitta inne.
justin skulle hem om en halv timme, och innan fick han något att äta.
blir lång resa hem.
KENNY stog utanför och väntade på justin.
justin packade i hop sina grejor och gick ut mot bilen, jag följde honom.
jag har nog aldrig skrattat så här mycket någonsin som jag gjort med justin,.
jag kramade om honom hårt
& sa
- Lämnar aldrig dig & hoppa att du aldrig lämnar mig.
- Det gör jag inte .
jag pussade honom och han satte sig i bilen,jag kände hur tårarna bara rann ner för kinden.
justin vinkade för sista gången & sen åkte bilen i väg.
jag ringde Sarah ,
- Hej sarah, justin har åkt nu, varför var du inte med oss något?
- Jag är inte lika stort fan av justin längre,du vet nu känns han som en bästis för mig & jag stöttar er till 100% och jag gissar på att ni ville vara själva, jag träffnar han svart ändå.
- hur kan du vara säker på det?
- Jag bara är det.
jag la mig i sängen och skrev lite i dagboken , satte mig vid datorn vid twitter
" my boy are gone,and i already miss him"
jag lyssnade på musik & tittade på det senaste avsnittet av paradise hotel.
mitt favorit pogram.
jag gick ner och åt och tittade senaste på ett tv pogram med mamma, det var körslaget.
- Hur är det kelly? du vet att du kanberätta allt till mig.
min mamma är som en bästa vän till mig.
idag var det bara jag & mamma hemma, pappa är i usa igen.
- jo det är bra, jag bara saknar justin.
mamma tror du att det kommer hålla länge? liksom, han bor i usa, & jag i sverige?
- Jag lovar att det kommer hålla länge.
tack mamma , sa jag och kramade henne.
jag var trött klockan var redan halv 11, jag gick och la mig´i sängen.
klockan3 på natten får jag ett sms, " im home now darling, i miss you"
jag tittade på det & somnade om.
på morgonen går jag in i dushen & när jag kommer ut ur dushen ringer justin, vad vill han ? något speciellt,eller bara som vanligt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Novell på Biebernovellen.blogg.se.

Om kändislivet och kääärlek till Justin ofc!

2011-01-09 @ 21:02:18
URL: http://biebernovellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0