From dream to real life DEL 14

JAG ÄLSKAR DIG sa jag och pussade justin.
innan han hade kommit till mig, hade han vart på AMA's och vunnit i alla kategorier han var med i, jag är så otrolgt lycklig.
han tog inte med sig dom till sverige, men jag är så otroligt stol över han

när jag och justin gick hem och lämnade tröjn han köpt till mig och ett par snygga byxor till justin, tog vi på oss värsta vinerkläderna.
jag tog på mig min varma mössa,min tjocka röda vinterjacka & termobyxor.
justin hade på sig en svart vinterjacka & en stor mussa, som såg ut som typ björnvitta & termobyxor
- Justin vad är det för mössa? björnfitta?
skojade jag
-haha vad du är skön, nej jag vet inte kanske lejonfitta vem vet?
vi både låg där i snön och bara skrattade.
vi gjorde snöänglar och vi sprang och la oss i snö högar
- Så här mycket snö får vi aldrig i Atlanta, sa justin.
det började mörkna och klockan var bara 5.
vi la oss ner i snön och tittade upp mot stjärnhimmlen.
vi gjorde en snögubbe, en riktig snygg än och satte på knappar & halduk & lite sånt

sen gick vi in.
vi gick in och gjorde oboy, varma smörgosar, kröp ner under en filt & satte oss och titta på tv.
fy vad vi frös.
när vi tittat klart på csi gick vi och la oss.
han fick ligga brevid mig i min säng.
- Godnatt Kelly, jag älskar dig.
-godnatt Justin, jag älskar dig också.
jag somnade snabbt,& när jag vaknar är inte justin där, jag går upp går ner i nere våningen.
där står han..

kan inte skriva mycket mer, ska tillbaka till skolan nu! skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0