From dream to real life DEL 15

-godnatt Justin, jag älskar dig också.
jag somnade snabbt,& när jag vaknar är inte justin där, jag går upp går ner i nere våningen.
där står han..

där står han med bara kalsonger, gud va sexig hans mage var.
- godmorgon justin
justin rycker till och ser mig och får ett leénde på läpparna
- hej kelly, jag blev hungrig , får jag ta något att äta
- visst, jag kommer oxå ner och äter,ska bara ta på mig min morgonrock.
jag går ner och där sitter justin och väntar på mig
- så ska vi äta då?
- Aah, säg justin.
vi åt gröt med oboy, det passade inte ihop precis,m en det var gott.
imorgon var det skola, gud vad jag hatar skolan,men imorgon har vi någon talangjakt i skolan.
justin åker hem på kvällen imorgon men jag hinner vara med honom efter skolan,för han åker trotsallt hem kockan 6.
när vi ätit klart så gick justin upp och dushade , jag dushade på nedervåningen.
när vi båda var klara gick vi ut & lekte i snön.
jag bodde ju nära stan så vi gick till stan också.
vi var och lekte och gjorde snöänglar på stan, eftersom att det inte är så många sombor här, så hade vi inte mer än 2 st fans som kom och pratade med han.
- vem är det där justin? din tjej?
han viskade till mig
-Vad ska jag säga? ja eller nej? vill du få rkte eller inte?
- Säg , inet just nu.
- Nej, inte just nu , bara vänner .
han tittade på mig och log.
han kramade dom & skrev atografer sen gick dom.
vi hörde dom skrika för att dom var så glada när dom gått lite längre bort.
vi hade gått långt, vi var säkert en halv timme borta hemmifrån , så vi började gå hem .
vi gick in och tittade i affärerna först, in i onoff & elgiganten, gina tricot & när vi komit ut ur affärerna var det mörkt ute, så vi skyndade oss hem, det blåste & det var jätte kalt.
när vi äntligen är hemma äter vi mat
- happ, vad ska vi göra nu då?
- Uhm , titta på film? föreslår justin
- visst,vilken film?
- the nootebook, har du den?
- Aah, .. jag sätter på the nootebook, men efter ett tag orkar ag inte se den mer,
- Justin,kan vi inte göra något anat?
- Jo, kan du inte lära mig svenska?
- visst.
vi går upp och sätter oss vid mitt skrivbort så lär jag honom lite svenska.
det låter så sjukt roligt när han säger Ä,Ö & Å . haha så sött.
efter att jag lärt honom lite saker så lägger vi oss, vi är så sjukt trötta, & jag har skola imorgon.
jag sover och sedan klockan halv 7 ringer väckarklocan.
justin vaknar också , men somnar om lika snabbt.
jaggår till talangjakten i skolan.
i mitten av showen kommer´det ut någon jag visste inte vem för jag tittade bak på mina kompisar, som jag pratade med.
jag hör alla skrika och hör snågon sjunga " down to earht" sen ser jag att det är justin,  jag börjar gråta det var så gulligt
- Kan jag be Kelly Karlson komma upp på scen.
Känner du justin bieber?
gå upp då, hör jag folk säga.
jag går upp och ger honom en kram.
han sjunger också one less lonly girl, jag fick sitta på pallen.

vi säger att det är jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0