From dream to real life DEL 11

och jag sa att jag vill, men får jag verkligen för mina föräldrar ?
- Jo emma, jag ska fråga om jag får .
Justin smsa mig och berättade att han hade åkt förbi & sett att det står en skylt det står bieber på . Hmm ..
coolt.
när jag äntigen kommit hem är klockan halv 3 & jag går och pratar med mamma.
- Jo mamma, som du vet så är jag och justin ihop.
och vi har nu inte träffats på 1 månad.
och den 24 mars alltså om typ 4 månader, så kommer justin till England, Och emma vill åka dit, med mig, snälla får jag åka med?
- Vi får prata om detta med pappa.
jag går upp och messar justin
" haha coolt,vad händer idag då ? "
efter bara några sekunder får jag ett svar
"inget speciellt om 3 timmar har jag konsert, du.. jag måste prata ed dig, kan jg ringa dig? "
"visst"
har det hänt något eller vadå?
han ringer mig
- hej,har det hänt något?
- Nej, men .. idag så gav jasmine V ett svart armband till mig , jag vet inte varför, vad tror du?
- Jag vet inte, tog du i mot det?
- Ja..
vi pratade lite och i slutet sa vi att vi älskade varandra och la på.
hon vet att jag & justin är ihop, hon vill ta honom i från mig, fan ta henne.
pappa jobbar i usa, vet inte vart.
men jag kan ju faktiskt hänga med han någon gång så jag får träffa justin.
pappa kom hem från jobbet nu, så vi pratade om england.
- Jo , säger mamma , Kelly är ju ihop med Justin bieber.*tydligen*
- Men mamma det är sant, fråga han själv?
- Nej nej, säger pappa vi tror dig.
- och han har en konsert i england den 23 mars,var det va?
-24:e
- Och då vill du gå på den eller,säger pappa.
- Ja.
- åker någon förälder med er?
- jag vet inte, men snälla låt mig bara få åka på den.
- vem åker du med?
- Emma
-Vi får prata med henne föräldrar först,ok?
- Ok.
jag skickade fort ett sms till både justin & Emma
"Hej emma, jag tror jag får hänga med till england, dom ska ringa till dina föräldrar "

"Hej justin, den 24e mars ska du ju till england, jag kanske kommer, saknar dig så. <3 "
fick fort svar av båda 2 .
justin blev över lycklig & Emma med.
jag satt och lyssnade på taylor swift-mine & tittade på alla mina posters på justin & kände saknaden , & sedan kommer mamma & pappa upp.
-Visst du får åka.
- SKOOJAR NI!?
- Nepp
jag springer fram och kramar dom båda.
-Tack så himla mycket, jag älskar er.
jag gick fort in på msn, emma var inne
-jag får åka, får du?
- aa.
- lets go then, beställ biljetter.
vi gjorde det, och nu skrek vi som galningar .
vi bestämde oss att mötas på mitengatan & vi pratade om vad vi skulle göra.
när jag kom hem var klockan hallv 6
& neeeeeej, jag hade glömt min barnomsvän Klara :O
jag måste messa henne
detta är jasmines armband hon twittrade denna bilden
detta är justins armband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0