From dream to real life DEL 12

vi bestämde oss att mötas på mitengatan & vi pratade om vad vi skulle göra.
när jag kom hem var klockan hallv 6
& neeeeeej, jag hade glömt min barnomsvän Klara :O
jag måste messa henne
"hej klara,förlåt för att jag inte kom till dig. jag glömde helt bort,att vi skulle vara, jag hade för mycket att tänka på, för jag beställde justin bieber biljett tills hans konsert,förlåt mig så himla mycket,kan vi vara imorgon?"
 det tog ett tag innan jag fick svar
"hej, nej men det gör inget, om jag ska vara helt ärlig, glömde jag också bort det,haha. visst vi kan vara imorn om vi inte glömmer bort,haha"

puuh, va bra att hon inte var sur.
jag gick ner och åt,mamma hade gjort tacos , sen tittade jag på tvn & gick och la mig.
när jag vaknar så hade jag drömt en mardröm.
för mig var det en mardröm, att justin blev tillsammans med caitlin igen.
på rasten i skolan ringer justin min mobil & frågar om jag vill komma till atlanta på nyår. Caitlin,chaz,,ryan & chrisitan ska komma.
- ah jag vill det justin, men vet inte om jag får pengar för att åka vet du.
-Det fixar jag.
- nejdet kan du inte.
-Jo , jag saknar dig så.
- Aja,visst . jag saknardig, men måste gå in på lektion nu,älskar dig.
- Desamma
jag ska få träffa hans kompisar för första gången, undra hur dom är.
på lektionen hade jag en bild framför mig , av papper .
på justin, jag hade skrivet ut den, fyfan vad jag saknar honom.
jag typ dagdrömde om justin, för sen hör jag min lärare Agneta " Kelly,kelly, hallå vad gör du? vi har slutat"
nej gud vad pinsamt jag går hem.
tänker på justin hela vägen hem, när jag kommer hem kan jag inte hålla in smärtan längre.
jag har inte träffat justin på mer än 2 månader, och jag bara tänker på honom, på det vi gjorde, hur romantiskt han var.
jag ligger i mitt rum och gråter, sen knackar det på dörren.  jag torkar tårarna, kom in ropar jag.
det var Sarah,
ehm, vad gör du här?
- vill du vara , med mig?
- jag ska vara med klara lite senare, så jag kan inte, kan smsa dig om jag inte är med henne så länge
-okej...
- jag lägger mig ner och somnar, jag vaknar och går till klara.
vi gör typ allt,leker i snön,dansar,sjunger,lyssnar på musik,äter,sitter vid datorn, pratar ja, allt.
sen är det sent och jag ska gå hem, då ringer telefonen.
vem kan det va?
känneri nte igen numret, det är i allafal utlänskt.
- Ah,hallå?
- Ge fan i justin, hör jag någon säga.
jag känner igen rösten, men kommer inte på hur.
- ee? vem är det?
- Det ska du ta och skita i, ge fan i justin.
- eh va? varför? jag är ju tillsammans med han och älskar han.
- han har vart otrogen, så jag tycker du inte är värd en sån kille som han.
jag la fort på och gick hem.
åt & la mig, klockan var bara 8.
jag kunde inte sova, tillslut grät jag mig till söms.
var de verkligen sant det hon sa?
nästa dag gick jag inte till skolan, jag gick faktiskt inte till skolan på hela veckan.
justin ringer , smsar mig men jag tänker inte svara.
sen när ajg svarar låter han orolig.
- Ja?
-


dom 3 sista har inte vart så bra, sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0