From dream to real life DEL 9

- det står om er överallt i tidningarna, tillexempel på flygplatsen har dom tagit kort på er.
- haha a, vi blev tillsammans, men säg inget till någon.
- alla vet redan, somsagt ni är ju överallt i tidningarna.
FAN ! vad ska jag göra nu? vet verkligen alla?

jag gick in i klassrummet, alla kom och kramade mig nu hade vi äntligen börjat.
läraren hälsade mig & Sarah välkommna.
efter skolan så pratade inte ens någon om mig och justin, & jag har inte ens sett mig och justin i någon tidning.
jag tror att hon bara var avundsjuk därför sa hon att alla visste om det.
efter skolan gick Emma med mig & Sarah hem .
vi pratade om att vi kunde bada i badhuset med Sarah kunde inte så det blev bara Jag & Emma.
Emma var typ klassens största Justin bieber fan & hon hade inte sagt något om mig & justin .
för om hon visste något skulle hon vart helt galen & pratat om att hon ville träffa han, men hon pratade inte ens om honom.
när vi badade kom det upp ..
-jo, Kelly, justin bieber ska he en konsert i england den 24 mars , hänger du med på den?
- Vi får se, jag kan ju fråga om jag får för mina föräldrar.
sen fortsatte vi bada, sen var klockan redan 10 i 7 och det stängde halv 8 , vi tänkte gå och basta men först gick vi och köpte godis för att ta med oss i in i bastun, men dom som jobbar där sa till oss att äta det här ute, så vi satt i 10 minuter och ahade bara 5 minuter att basta typ, för vi skulle ju dusha & göra iordning oss.
Det var snö, och jätte kallt.
mitt hår blev till is , men vi cycklade iallafall hem.
imorgon är det tisdag men när vi nästan var hemma så kom vi på att vi kanske kunde sova över hemma hos mig & det kunde vi.
hon hämtade grejor och kom hem till mig , först gik vi in på datorn & tittaade på justins twitter han hade skrivet " as much as i miss you, i have never missed any"
- undra vem han menar,säger Emma
- ja, sa jag fundersamt
sedan kör jag och Emma sanning & konsekvens , medans vi gör det lyssnar vi på justin bieber's låtar.
Emma frågar mig vad jag tar och självklart tar jag sanning, dumt gjort av mig
- Vad gjorde du i usa?
- ja, ska jag berätta hela historien så blir det ganska långt men jag kan berätta lite kort.
mamma & pappa visste hur mycket jag & sarah älskar jstin bieber så den dagen jag fyllde år skickade dom upp oss till L.A och där fick vi vara med justin bieber, med på hans konserter, gå ut med honom .
- Skojar du? varför har du inte sagt något?
- Du har inte frågat,
- sant.
Sanning eller konka Emma ?
-Sanning
- Vad skulle du gjort om jag var tillsammans med justin?
- Jag skulle vart otroligt glad för din skull, men sjukt mycket avundsjuk.
-okej,jag förstår dig skulle typ känt så om han var otrogen mot mig :(
- otrogen?
- Eh va? nej ehm. nej asså, om jag var tillsammans med honom och han var otrogen. förresten jag tar sanning igen.
- är det något mellan dig och justin?
- om jag ska berätta sanningen , så ..ah vi är faktiskt tillsammans.
jag kunde inte sova för hon kunde inte sluta prata om honom, hela natten höll hon på och prata & hade rysningar i kroppen för att hon ville träffa honom & ha honom,hon hade över 500 posters på honom, jag hade nog 400 . bäst jag tar ner dom nu , om han ska komma och hälsa på liksom
nästa dag gick inte vi till skolan vi kunde inte, för hon hadde pratat om justin hela natten.
på morgonen ringer justin, det var typ 2 dagar sen vi pratade sist.
- jag har saknat dig , hör jag han säga.
- Saknat dig med.
- Vad gör dù?du låter trött
- Ja, jag har försökt sova hela natten men det har inte funkat för att min kompis som är ett sjukt stort fan till dig har pratat om dig hela natten för att jag berätta att vi var tsm.
- ÄR DET JUSTIN ? säger emma.
- Ja det är justin
- Omg,omg .
hon kunde inte andas
- Får jag prata med han , snälla?
- Justin hon vill prata med dig,
- visst.
hon berätta till han hur mycket hon älskade han & jag pratade lite med han sen la vi på & jag och Emma sov vidare, vi kunde faktiskt inte gå till skolan idag.
mamma ringde till skolan och berättade och dom sa ok .
när vi vaknar går vi upp och äter och sätter oss vid datorn, justin hade twittrat en bild. på alla hans skor

men han har mer, för han har tagit en ny bild nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0