From dream to real life DEL 10 (

hon berätta till han hur mycket hon älskade han & jag pratade lite med han sen la vi på & jag och Emma sov vidare, vi kunde faktiskt inte gå till skolan idag.
mamma ringde till skolan och berättade och dom sa ok .
när vi vaknar går vi upp och äter och sätter oss vid datorn, justin hade twittrat en bild. på alla hans skor


 
Jag lyssnar ofta på denna låten, det får mig att tänka tillbaka från tiden då jag var med justin.
när det var solnedgång,vi satt på kullen han höll om mig med en filt och vi kysstes. Det var nog det bästa på hela resan.
jag berättade om hela resan för Emma, det tog lång tid, men det var roligt att berätta. hon fick tårar i ögonen
- varför gråter du?
- Allt du berättade, allt liksom det är liksom verkligt, att jag älskat justin i 2 år & inte ens träffat han än & du är liksom tillsammans med honom & jag kommer ju säkert att få träffa han, & jag älskar dig verklien.
-aww
så krama hon mig.
klockan var redan halv 3 så vi gick upp och åt middag .
gick ut och lekte i snön & var med Sarah.
vi hade jätte kul & var ute i 2 timmar, sen gick jag in och tog ett skönt bad.
skrev i min dagbok som jag inte skrivet i på typ 2 månader nu.
jag stt i ungefär en halv timme och berätta om mig och justin.
- Jag hade en dröm & den blev san.
samma med jutin, så lyssna till ditt hjärta.
skrev jag i min dagbok.
nu ska jag bara äta kvällsmat & titta lite på datorn och sova.
Justin skickade ett sms
" nu går jag upp på scenen & sjunger overboard med jasmine,jag älskar dig & ingen annan"
jag la mig och sov.
på morgonen går jag till skolan med Sarah, & efter 5 minuter så var vi framme.
vi kom till skolan och vi hade matte första lektionen, jag hade så tråkigt så jag smsade min barndomsvän som går i den andra skolan här i ´jönköping.
vi smsade varandra och bestämde oss att vi skulle vara klockan 4 lite senare idag & att viska sova över hemma hos mig.
efter skolan frågar Emma mig igen, om jag vill änga med till England, och jag sa att jag vill, men får jag verkligen för mina föräldrar ?
- Jo emma, jag ska fråga om jag får .
Justin smsa mig och berättade att han hade åkt förbi & sett att det står en skylt det står bieber på . Hmm ..

Denna delen blev inte värledns bästa, kommer bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0