From dream to real life DEL 8

titta på alla bilder vi tagit i usa, det var säkert över 100 bilder.
vi mellan landar i london , sen åker vi vidare till sverige.
när vi äntligen är framme och ska gå ut står min mamma & Sarahs mamma där.
gud vad jag saknat henne.

vi springer till våra mammor och kramar om dom hårt.
- Vad jag har saknat dig mamma.
- Jag har saknat dig också, men visst fick du en bättre födelsedag utan mig?
- ja, men jag saknade dig ändå. 
vi kramades mer & sedan åkte vi hem. 
i bilen så fick jag ett sms från justin 
"är du i sverige än? känner redan saknaden efter dig"
- "ja, jag landade precis, är på väg hem nu, jag saknar dig också,<3"
när vi kom hem gick jag upp och packade upp allt och pratade lite med mamma om vad som hade hänt , jag & min mamma är som 2 bästa vänner.
vi säger allt till varandra,och jag kan alltid prata med henne. 
jag berättade allt för hennne & jag berättade även att jag och justin är ihop. 
hon blev så glad,för hon visste hur mycket jag älskade justin, så många posters jag har på honom i mitt rum liksom. 
sarah ringde mig och frågade om jag var klar & om jag ville hänga med och bowla,så vi gick och bowlade. Jag vann, jippie vad glad jag var,första gången jag vann,faktsikt.
vi gick hem & så träffade vi mitt ex Jonathan & Erik som är tillsammans med Sarah.
vi berättade hur det var det & hur roligt vi hade med justin, och dom trode först inte att det var justin vi var med där borta,men sen visade vi bilderna.
sarah berättade för dom att jag var tillsammans med justin,FAN!
-Ah det är jag men, men säg ingenting,snälla.
- Nej, lite på oss gumman säger Erik .
jag bah gumman ? inom mig typ.
okej, vi är ju faktiskt kompisar men ändå.
vi var med dom och gick rúnt och pratade , sen var det sent så vi gick hem.
eftersom att jag & sarah bodde 4 hus bort i från varandra, så gick vi alltid med varandra överallt, till skolan, när vi vart ute, vi går ju liksom alltid till varandra.
vi sa hejdå & kramdes.
imorgon är det skola onej.
jag ville skriva ett sms till justin, men han sover säkert, eller så har han konsert eller något.
när jag somnat får jag ett sms & det är ju självklart att jag vaknar
"hejsan älskling, hur är det? jag ska ha min konsert nu, men jag tror att du sover,men smsa mig i morgon, jag älskar dig"
Jag svarade fort.
-"hej justin , jo jag sov men ja, jag smsar dig i morgon, alllt är bra här förresten, jag älskar dig <3"
på morgonen kommer pappa upp & väcker mig, Kelly,  Kelly,Kelly. halllå det är morgon du ska till skolan,
jag hade inte vart i skolan på merr än 2 veckor nu, och saknat alla klasskompisarna. när jag kommer in i klassrummet med sarah , blir vi på hoppade &  dom kramade oss sen så kom Julia fram till mig och fråga om hon fick prata med mig så vi gick och prata.
- vad gjorde ni i usa?
- jo det är en lång historia, men som sagt det var min födelsedag så jag & sarah gick til en limusin för det stog ett brev i köket , sen så åkte vi flyg och sen var vi i L.A & sen så gick vi till hotellet och blablabla, sen så var vi med justin bieber, var med han på hans konserter, träffade selena gomez.
-hände det något mellan er?
- vadåra?
- det står om er överallt i tidningarna, tillexempel på flygplatsen har dom tagit kort på er.
- haha a, vi blev tillsammans, men säg inget till någon.
- alla vet redan, somsagt ni är ju överallt i tidningarna.
FAN ! vad ska jag göra nu? vet verkligen alla?
justin's crew tog ett kort på justin när  han dansa på sin shoundsheck & skicka till mig, cute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0