From dream to real life DEL 7

vi pratade och jag log mot hans bröst, sedan sjössade han hem mig.
men en sak han sa till mig i solnedgången som jag aldrig kommer att glömma var "
- Jag älskar dig,Kelly
Han pussade mig så sa vi hejdå.
jag gick upp på hotellet, Sarah satt i soffan helt död & höll på att sova.
när jag kommer in i rummet hör hon mig och rycker till
- Berätta,berättade vad gjorde ni,vad hände,något speciellt?
- Jag ska berättta.
han tog mig först till en jätte fin restaurang och efter det tog han mig till stranden som det var ljus & lite sånt, och det var solnedgång , vi kysstes & han sa att han älskade mig.
-Aaaw,vad gulligt jag är glad för din skull.
även fast hon var avundsjuk för att hon älskar justin så mycket,så var hon glad för min skull, hon är en äkta vän.
vi la oss och sov.
på morgonen så hade justin en konsert vid 14.00 så vi fick vara backstage,efter konserten så sa han att han hade en överraskning,jag & sarah undrade vad det var.
vi åkte i bilen i ungefär 40 minuter & sedan var vi framme.
i bilen hade han på sin egna skiva, lite ego om jag får säga det själv.
vi var vid ett hus, där kom en tjej ut det var Selena gomez.
justin viste hur svag jag var för denna tjejen.
hon hade en mikrofon och sånt i sitt hus,en liten studio vi gick höra när hon sjöng naturally , sen glömde hon av texten så jag fortsatte sjunga.
både justin,selena & sarah bara stog och tittade på mig och sa i kör " inte visste jag att du sjöng så bra"
WHAAAAAAAT!?
vad snackar dom om,jag sjunger bra?
& där står jag illröd i ansiktet som en tomat & har sjungt för dom,utan att ens märka det själv,great .
Selena sa att jag fick spela in naturally , och det gjorde jag .
hon har den låten i sin dator nu,haha.
hon skulle ha ett PR besök , i L.A så vi fick följa med henne & stå bakom henne när hon skrev autografer, alla skrek när dom såg justin..
Kenny fick vara med oss.
efter det så tog jag , Sarah massa kort på oss tillsammans med selena & justin.
-imorgon åker vi hem,jag kommer sakna er justin & selena.
- Aaw, vi kommer sakna er så himla mycket säger dom båda
- vi kommer träffas mer gånger,jag lovar dig säger selena.
då blev jag glad, justin är min största idol men sen selena hon är en förebild för mig.
vi var med dom hela dagen, klockan var redan 8 .
hade vi verkligen så roligt?
imorgon klockan 12 åker vi hem, kommer sakna allt,kommer sakna justin,selena & usa.
vi gick och la oss och sov, sen var klockan 11 och vi var tvugna att packa i hop , dusha & sen kom justin och sjössa oss till flygplatsen.
han gav sarah en kram & sa att han kommer sakna henne.
han gav mig en kram och en puss & sa att han älskade mig och krama mig det hårdaste han hörde.
men hörde " klick,klick,klick" från kameror, nej paparaziz tog kort på oss när v kysstes,anyways så hörde man också skrikande fans, vi gick iallfall på flygplanet & satt där och titta på justin, han skickade ett sms till mig
"jag kommer aldrig glömma tiden med dig här, aldrig glömma hur vi hade det,aldrig våra minnen & jag glömmer aldrig dig. Jag älskar dig & jag kommer träffa dig snart igen, det lovar jag "
gud vad gulligt, jag grät , flygplanet lyffte , för sista gången såg jag justin stå där ute och vinka & få några tårar i ögonen, han hade oxå sina nördglasögon på sig.
vi satt på flygplanet mot sverige.
i flygplanet lyssnade jag på musik, pratade om allt som hänt med Sarah.
titta på alla bilder vi tagit i usa, det var säkert över 100 bilder.
vi mellan landar i london , sen åker vi vidare till sverige.
när vi äntligen är framme och ska gå ut står min mamma & Sarahs mamma där.
gud vad jag saknat henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0