From dream to real life DEL 17

tack mamma , sa jag och kramade henne.
jag var trött klockan var redan halv 11, jag gick och la mig´i sängen.
klockan3 på natten får jag ett sms, " im home now darling, i miss you"
jag tittade på det & somnade om.
på morgonen går jag in i dushen & när jag kommer ut ur dushen ringer justin, vad vill han ? något speciellt,eller bara som vanligt?

- hej gumman, hur är det?
- Det är bra, bara lite trött, själv då ?
- jo det är bra.
som vanligt asså.
- men du justin jag måste till skolan, jag älskar dig.
- Älskar dig också.

Sarah ringer och säger att vi ska gå , jag går ut och där står hon, vi går till skolan & när jag komme, känner jag nästan alla tjejer i skolan.
säkert bara för att jag är tillsammans med justin,haha.
jag går till skåpet och hämtar mina NO grejor, för vi har det på morgonen.
jag sätter på min mp3 & spelar hög musik i lurarna
justin bieber- pray den lyssnar jag på hela dagarna, älskar den låten verkligen. det visar att justin verkigen bryr sig om världen.
i skolan åt vi tacos, det var väll gott men inte precis som hemma goare hemma.
dagarna gick och på fredagen när jag kom hem från skolan hade mamma något att säga.
pappa hade kommit hem oxå.
precis när jag kommer in i dörren,
- Kom gumman vi har något viktigt att säga.
vadå? har jag gjort något dumt tänker jag för mig själv
jag sätter mig i soffan,
- jo, pappa jobbar ju i usa, och det är så dyrt för jobbet så nu undrar dom om pappa inte kan flytta upp till usa.
- Jag kände glädjen i kroppen,flytta . till usa? JAAAA!
- och om det går bra för dig så hade vi tänkt det.
- JA , JAG VILL FLYTTA!
- vi flyttar redan om 1 månad isåfall.
jag gick upp och ringde jstin & berättade.
han blev så glad men jag sa till honom att inte berätta något för Sarah .
jag gick ut med klara, för hon ringde mig.
vi bara pratde ,  om justin typ.
hur det är att bara tillsammans med en kändis
- asså det är helt okej, mestadels rätt roligt.
vi pratade ganska länge och sen klädde v ut och och dansade till lady gaga-paparazi, det var sjukt kul .
klockan blev mycket redan halv 8, jag följde henne ut och sen gick jag hem .
Twittrade på twitter & såg att justin var inne " Hej älskling, hur är det? jag är jätte glad , vi ses om en månad"
han svarade snabbt " hej sweetheart, det är bra, jag saknar dig och kan inte vänta att få se dig snart"
ska bli så roligt att få träffa justin .
men .. kommer jag att våga berätta det för alla mina kompisaR? vill inte lämna dom och speciellt inte Sarah :(
Justin ringde mig innan jag skulle sova och berätta att innan signeringen i new york så dushade han och tog håret till vänster ist för höger, och nu tror allaatt han klippt sig,han tyckte det var gulligt.
han frågade vad jag tyckte,
- tycker du ska ha kvar ditt vanliga, älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0