From dream to real life DEL 13

var de verkligen sant det hon sa?
nästa dag gick jag inte till skolan, jag gick faktiskt inte till skolan på hela veckan.
justin ringer , smsar mig men jag tänker inte svara.
sen när ajg svarar låter han orolig.
- Ja?
-

- varför svarar du inte? sa han oroligt.
- Jo, det var någon som ringde jag vet inte vem ,men hon sa att du höll på med henne.
- och du trode på henne?
- Ja vad skulle jag tro?
- Kelly, det är dig jag vill ha. från första stunden som jag såg dig har jag alltid tyckt om dig, jag blev kär redan då.

det var så gulligt, & jag trode på det han sa, för brukar justin någonsin ljuga? nej

sarah knackade på mitt fönster, jag öppnade
- varför har du inte vart i skolan?
- har inte mått bra, 
hon kom in & vi bara pratade om allt.
hon döljde på något men vad visste jag inte,men hon var inte som hon brukar.
- vad är det Sarah?
- Vadå?
- Du döljer något
- nej,varför tror du det?
- du är inte som du brukar.

det var helg.
jag somnade tidigt, Sarah gick hem vid 6 och jag somnade redan halv 7.
klockan 8 på morgonen ringer mobilen det står justin på skärmen.
- Gå ut
-varför?
- Bara gå ut.
han la på .
jag tar på mig kläder & går ut, där står han.
som en överraskning.
sen kommer Sarah.
jag sprang fram till justin och krama och kysste honom så hårt jag kunde.
-vad gör du här justin?
- jag har en helt fri vecka från turnen och jag saknade dig så mycket, så jag åkte hit och tänkte att det kunde bli en överraskning för dig.
-Aaw, så sött av dig. jag har verkligen saknat dig.
justin skulle stanna tills på tisdag, om han inte fick sova hos mig skulle han sova på hotel.
jag gick in och frågade mamma om han fick sova hos oss och det fick han.
kenny var med i sverige, för han kan behövas men han ska inte vara med oss, han fick checka in på hotel.

vi gick upp på mitt rum och lämande justins grejor. Sarah hängde med,an fick se mitt rum.
- Oj,du var verkligen galen i mig.
- var? jag är .
vi skrattade tillsammans, han gick fram till mig och gav mig en kram & en puss på kinden.
Sarah var tvungen att gå hem och äta.
Det var mycket snö ute, så det fanns inte så mycket att göra, men vi bestämmde oss att gå och titta på klädaffärerna här.
jag såg världens snyggaste tröja,
- Jag köper den till dig.
- Va? nej tack så mycket.
JAG ÄLSKAR DIG sa jag och pussade justin.
innan han hade kommit till mig, hade han vart på AMA's och vunnit i alla kategorier han var med i, jag är så otrolgt lycklig.
han tog inte med sig dom till sverige, men jag är så otroligt stol över han.
justin när han vann på AMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0