From Dream To Real Life 20

gjorde du det.
sluta,du gilar mig.
nej ? jag gillar inte dig.
jag gillar justin.
sluta.
jag gick där i från och han tog tag i min arm.
DU SKA ALLT FÅ SE.

Se vad?
nu var det inte lång tid kvar tills vi skulle flytta.
vilken tur, slipper jag johannes.
han har förändrats,jag är rädd för honom.

Kelly

när jag vaknar på morgonen har jag massa sms,5 st.
2 från justin , 1 från Amanda & 2 av johannes, jag vill inte läsa det johannes skrev men jag var tvungen ,
"det jag sa, jag menar det. "

" DU SKA FÅ SE , DU SKA FÅ SE , DU SKA FÅ SE"


jag blev rädd sen lästa jag justins söta sms , han är så gullig , kan inte vänta tills jag får träffa honom.
2 dagar & sen åker vi mot usa.
jag var tvungen att gå upp för om 1 & en halv timme börjar skolan.
jag gick raka vägen in till dushen , sminka & plattade håret , åt & sedan gick jag & Sarah till skolan.
vi prata om allt möjligt, hon sa att hon inte kommer klara sig utan mig.
det var så gulligt sagt
i hjärnan hörde jag smset " DU SKA FÅ SE " ekandes.
när vi var framme i skolan gick jag till skåpet & hämtade matte grejorna, & vem ser jag då?
jo självklart johannes,
jag skyndar mig in, & ser att han börjar springa,precis när jag ska stänga dörren , drar någon i den.
johannes.
jag vågade inte gå ut, så jag gick och satte mig.
-VAD VILL DU NU MRS LARSSON? säger våran matte lärare
- PRATA MED KELLY
- HAPP, GÅ UT DÅ KELLY .
jag vill inte gå ut så jag sitter kvar,johannes sitter kvar och tittar & min lärare anders stör sig .
han skriker på mig
- MEN GÅ UT DÅ KELLY ?
- JAG VILL INTE..
säger jag lite tyst.
han hörde det,
- JOHANNE STÄNG DÖRREN HON VILL INTE.
johannes står kvar  , så Anders tar tag i min arm drar ut mig till johannes, jag är rädd.
jag började gråta nästan..
-Vad vill du, säger jag med en darranade röst.
- VAD TROR DU?
han tar tag i mig , trycker mig bakåt.
- JAG SKRIKER HÖGT .
han håller gör min munn. drar in mig på toan ,& preis när han ska göra det kommer joakim,sarah & alla mina vänner & räddar mig.
jag grät , jag var så rädd.
jag kramade om alla och tackade dom.
jag har dom bästa vännerna i världen.
- alla följde mig hem & imorn ska jag ha en avskedningsfest för i övermorn åker jag .
undra hur den festen kommer bli.
riktigt bra iallafall.

Kommentarer
Postat av: Denice

mermermermer.... Skriv då.. :I) Sitter och uppdaterar 24/7 men inget nytt kommer? :O

2010-12-27 @ 17:49:56
URL: http://deniices.blogg.se/
Postat av: Maya biebeer

Bra kolla min blogg de e oxå noveller

2011-02-13 @ 20:51:05
URL: http://jbieberstories.blogg.se/
Postat av: Mathilda

skit bra :D meeeer

2011-11-14 @ 18:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0